مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 14:002021-02-17سياسي

شکاف عمیقی در آمریکا شکل گرفته است/ چهره واقعی آمریکا در زمان ترامپ نمایان شد


در حال حاضر همبستگی آمریکایی ها از بین رفته و یک شکاف عمیق در بین سیاسیون و مردم آمریکا نمایان شده که مطمئنا این شکاف روزبه روز بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مرضیه هاشمی بعدازظهر امروز در همایش افول هژمونی آمریکا در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: طی سال های گذشته در آمریکا یک همبستگی برای تسلط سیاسی و نظامی و.

بر علیه کشورهای جهان داشت اما در حال حاضر این همبستگی از بین رفته و یک  شکاف بزرگی در بین سیاسیون و مردم آمریکا رخ داده است که مطمئنا این شکاف روزبه روز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی، کشور ایران برای اولین بار در جهان قانون نانوشته و اجباری سلطه گری شوروی سابق و آمریکا را زیر پا گذاشت و استقلال و نه غربی و نه شرقی را در جهان فریاد زد و کماکان ایران اسلامی بر این عقیده و فکر بوده است، به طوری که کشورهای مختلفی در سراسر جهان در این زمینه از ایران الگوبرداری کردند.

مجری شبکه پرس تی وی تصریح کرد: در آمریکا 90 درصد شبکه های ماهواره ای، خبری، فیلم سازی، رسانه ای و.

تحت سلطه 6 شرکت است که این شرکت ها با استفاده از نمایش های ساختگی از جمله استفاده از انیمیشن بر علیه جمهوری اسلامی ایران جوسازی کرده و مردم آمریکا و جهان را شست وشوی مغزی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف عمیقی در آمریکا شکل گرفته است/ چهره واقعی آمریکا در زمان ترامپ نمایان شد

شکاف عمیقی در آمریکا شکل گرفته است/ چهره واقعی آمریکا در زمان ترامپ نمایان شد