مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-17اقتصادي

روزانه 25 اکیپ بازرسی در سطح استان زنجان بازار را رصد می کنند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 25 اکیپ بازرسی در سطح استان تشکیل شده که به صورت روزانه در شیفت های صبح و عصر بازار را رصد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر فغفوری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در قالب اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام پایان سال که از 15 بهمن آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد، اکیپ های بازرسی به طور مستمر از واحدهای صنفی، خدماتی و توزیعی نظارت داشته و در صورت مشاهده تخلف با آنها برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: این بازرسی ها علاوه بر نظارت بر اقلام اساسی نظیر قند، شکر، برنج و مرغ بر واحدهای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در پایان سال از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، قالیشویی و خشکشویی و فروشندگان لوازم یدکی را نیز شامل می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در راستای تشدید بازرسی ها، هم اکنون علاوه بر حضور بازرسان سازمان شاهد حضور بازرسان بسیج اصناف نیز در این طرح هستیم.

فغفوری افزود: به دلیل کمبود منابع مالی، در زمینه جذب نیروهای بازرسی و تقویت این حوزه با مشکلاتی مواجه بودیم که بسیج اصناف به صورت داوطلبانه در کنار بازرسان سازمان به ایفای بازرسی خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 25 اکیپ بازرسی در سطح استان زنجان بازار را رصد می کنند

روزانه 25 اکیپ بازرسی در سطح استان زنجان بازار را رصد می کنند