مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-17اقتصادي

نرخ ارز و تورم در سال 1400 چقدر خواهد بود؟


اگر هیچ تغییری در مناسبات سیاسی رخ ندهد و توافقی صورت نگیرد؛ سال آینده شاهد افزایش نرخ دلار بین 31 تا 32 هزار تومان خواهیم بود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آلبرت بغزیان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره میزان تورم در سال 1400 اظهار کرد: بستگی به وضعیت سیاسی سال آینده اما اگر فرض را بر این بگیریم که وضعیت همانند اکنون خواهد بود و هیچ تغییری در مناسبات رخ ندهد، هیچ توافقی صورت نگیرد، هیچ نشستی نباشد و وضعیت نه وخیم تر شود و نه بهبود یابد، می توان انتظار داشت نرخ تورم با توجه به روندی که امسال طی کرد و در افزایش قیمت لوازم بهداشتی، مواد غذایی و.

موثر بود ، سال 1400 نیز به کمتر از 25 درصد کاهش نیابد.

وی خاطر نشان کرد: اگر شرایط بر همین منوال باقی بماند، می توان پیش بینی کرد که نرخ ارز به 31 تا 32 هزار تومان خواهد رسید.

اکنون هیچ نشانه ای از بهبود یا کاهش هزینه ها و رخ دادن اتفاق مثبت مشاهده نمی شود.

تاثیر برگزاری انتخابات بر روند آینده اقتصاد کشور وی اضافه کرد: البته برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و معمولا در 2-3 ماه نخست بعید است که دولت سیاست های خود را تغییر دهد ؛ همچنین دولت بعدی سعی می کند چند ماهی را صرف شناخت از مسائل کند، این موارد منجر به گرفتن فرصت می شود و سوء استفاده کنندگان و فرصت طلبان نیز از این وضعیت استفاده می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ ارز و تورم در سال 1400 چقدر خواهد بود؟

نرخ ارز و تورم در سال 1400 چقدر خواهد بود؟