مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-17پزشكي

حال نوزاد 7 ماه پرستار شهید مدافع سلامت کرجی خوب است


متخصص کودکان و نوزادان و مدرس تکامل مغز ضمن تشریح حال نوزاد نارس پرستار شهید مدافع سلامت کرجی(مهشید گودرزی)، گفت: شرایط کودک در سه روز ابتدایی مساعد نبود اما از عصر روز گذشته می تواند بدون دستگاه نفس بکشد.

- دکتر محمد زنوزنیراد، متخصص کودکان و نوزادان و مدرس تکامل مغز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری بود و با توجه به سطح پایین اکسیژن خون مادر مبتلا مجبور به زایمان سزاریان شدیم.

دکتر زنوزنیراد با اشاره به اینکه نوزاد پرستار شهید سلامت (مهشید گودرزی) 33 هفته ای و نارس بود، بیان کرد: نوزاد پس از به دنیا آمدن با توجه به شرایط سزاریان و نارس بودن، اوضاع مساعدی نداشت و توسط پزشکان عملیات احیای برای نگهداشت نوزاد به مدت 25 دقیقه انجام شد.

عکسی از نوزاد هفت ماهه مهشید گودرزی که در فضای مجازی منتشر شده است این پزشک متخصص اظهار کرد: نوزاد به بخش نوزادان بدحال منتقل شد و به مدت دو روز توسط دستگاه از طریق ریه و سپس بینی نفس می کشید، سرانجام نفس نوزاد توسط هود تأمین می شد و در نهایت عصر روز گذشته این نوزاد موفق شد بدون دستگاه تنفس طبیعی داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: نوزاد در حال حاضر دوره خطرناک کوتاه مدت را پشت سر گذاشته است و باید با مراقبت ویژه و دقیق او را نسبت به دوره خطرناک بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال نوزاد 7 ماه پرستار شهید مدافع سلامت کرجی خوب است

حال نوزاد 7 ماه پرستار شهید مدافع سلامت کرجی خوب است