مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-17سياسي

گفت وگو با شاعر برگزیده «جشنواره شعر انقلاب»/فضای مجازی آفت جان انجمن های شعر


شاعر جوان و برگزیده عنبرآبادی می گوید: با چند تکنیک جابه جایی فرم ها نمی توانیم، مخاطب خود را گول بزنیم، مخاطب شعر آزاد خیلی باهوش شده است و باید به شعریت و شعر بپردازیم.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب بهمن ماه در سالن اندیشه حوزه هنری در حالی به کار خود پایان داد که اسماعیل احمدی امجزی شاعر جوان اهل شهرستان عنبرآباد استان کرمان با تک اثر سرباز گمنام موفق به کسب رتبه دوم در این جشنواره معتبر ملی شد.

اسماعیل احمدی امجزی متولد سال 73 در شهرستان عنبرآباد است و لیسانس آموزش و پرورش ابتدایی دارد و از دوران دبیرستان سرایش شعر را آغاز کرده است و تاکنون توانسته به رتبه های برتر در جشنواره های مختلف دست یابد.

احمدی امجزی با شعری که در ادامه می خوانید به رتبه دوم جشنواره شعر و داستان انقلاب دست یافت: به سربازی گمنام فکر می کنم که استخوان هایش زودتر از نامه هایش رسیده اند به جنگی که هنوز ادامه دارد در چهره ی پیرزنی که می ترسد بلدوزرها زودتر از خودش پسرش را شناسایی کنند و هیچ چیز غمگین تر از این نیست که پدری دست هایش را در میدان جنگ جا بگذارد نتواند آستین هایش را بالا بزند نتواند ماهی قرمز بیرون افتاده را به حوض برگرداند همیشه چند نفر از جنگ برنمی گردند همیشه چند نفر با نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با شاعر برگزیده «جشنواره شعر انقلاب»/فضای مجازی آفت جان انجمن های شعر

گفت وگو با شاعر برگزیده «جشنواره شعر انقلاب»/فضای مجازی آفت جان انجمن های شعر