مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-17سياسي

فرودگاه های استان سمنان در مسیر پرواز


فرودگاه های استان سمنان در شهرهای سمنان و شاهرود گرچه دارای زیرساخت های حداقلی برای انجام پرواز هستند؛ اما همچنان با مشکلات متعددی دست وپنجه نرم می کنند که باید برای آنها چاره ای اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، استان سمنان دارای دو فرودگاه در شهرهای سمنان و شاهرود بوده که علی رغم هزینه های هنگفت انجام شده برای بهره برداری از آن ها، هم اکنون غیرفعال هستند و پرواز خاصی در آن ها انجام نمی شود.

بخشی از زیرساخت های دو فرودگاه سمنان نیازمند توجه هر چه بیشتر مسؤولان شرکت فرودگاه های ایران است و از این رو، باید تلاش شود تا زیرساخت های موجود هر چه سریع تر در این فرودگاه ها تکمیل شود؛ اما هم اکنون امکان پرواز از هر دو فرودگاه وجود دارد که باید با برنامه ریزی مطلوب برای آن اقدام کرد.

در ماه های گذشته، ورود ویروس کرونا و کاهش سفرها، بهانه لغو پروازها از فرودگاه های سمنان و شاهرود بود که باید با توجه به در پیش بودن سال جدید و موافقت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انجام سفرهای مدیریت شده، این فرودگاه ها دوباره جانی تازه بگیرند؛ اما به واقع برای آغاز پروازها در این فرودگاه ها چه اقدامی صورت گرفته است؟ نقش راه اندازی ایرتاکسی ها علی رضا آشناگر، استاندار سمنان در این باره اظهار کرد: در استان سمنان و شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه های استان سمنان در مسیر پرواز

فرودگاه های استان سمنان در مسیر پرواز