مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-17سياسي

2 اقامتگاه بوم گردی و یک خانه موزه در شهرستان رشتخوار افتتاح شد


اقامتگاه بوم گردی «بی بی شهربانو سنگان»، «اقامتگاه بوم گردی جیزد اکبرآباد» و «خانه موزه قرایی رشتخوار» با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، - ایسنا/خراسان رضوی اقامتگاه بوم گردی بی بی شهربانو سنگان ، اقامتگاه بوم گردی جیزد اکبرآباد و خانه موزه قرایی رشتخوار با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسؤولین افتتاح شد.

امروز چهارشنبه 28 بهمن ماه 1399 طی مراسمی اقامتگاه بوم گردی بی بی شهربانو سنگان، اقامتگاه بوم گردی جیزد اکبرآباد و خانه موزه تاریخی توسط محمد خیاطیان در سفر به شهرستان رشتخوار بهره برداری شد.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه افتتاح این مراکز اقامتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهم این است که بتوانیم با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که وجود دارد مسیرهای جدید گردشگری را ایجاد کنیم.

خیاطیان ادامه داد: این سفر نیز در راستای شناسایی، احیا و بهره برداری از ظرفیت های این محور از خراسان رضوی است تا از محل اعتبارات سال 1400 به صورت متمرکز به این محور اختصاص یابد.

وی یادآور شد: این محور گردشگری جدید است که بر مبنای بوم گردی که یک ظرفیت خوب در کشور است و این ظرفیت طی دولت دوازدهم به ظهور رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 اقامتگاه بوم گردی و یک خانه موزه در شهرستان رشتخوار افتتاح شد

2 اقامتگاه بوم گردی و یک خانه موزه در شهرستان رشتخوار افتتاح شد