مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-17حوادث

کاهش 18 درصد تصادفات در کشور/ افزایش برخورد با رانندگان پر خطر


از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه شاهد کاهش 18 درصد تصادفات و 21 درصدی تلفات در جاده های کشور بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ هادی امیدوار با بیان اینکه حدود 235 هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد، اظهار داشت: با این وجود و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، شاهد کاهش خوب و قابل قبولی در راستای کاهش حوادث رانندگی در کشور بوده ایم که این از مهمترین اهداف پلیس برای حفظ جان شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، وقوع تصادفات در کشور نسبت به سال قبل، 18 درصد کاهش یافته است، گفت: در همین مدت تلفات 21 درصد و مجروحین نیز 20 درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه فارس یکی از استان های مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک در کشور است، گفت: برای کاهش حوادث رانندگی در این استان، سایر دستگاه های مرتبط باید با پلیس همکاری داشته باشند تا وقوع تصادفات به حداقل برسد.

سرهنگ امیدوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمار تصادفات در ایام نوروز افزایش چشم گیری پیدا می کند، بیان کرد: پلیس برنامه ریزی خوب و هماهنگی برای نوروز سال جاری دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متأسفانه میانگین سرعت رانندگان در کشور افزایش پیدا کرده است، عنوان داشت: در راستای سلامت جامعه، ما با کسانی که قوانین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصد تصادفات در کشور/ افزایش برخورد با رانندگان پر خطر

کاهش 18 درصد تصادفات در کشور/ افزایش برخورد با رانندگان پر خطر