مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-17سياسي

ویلای شهردار کلاله تخریب شود/ نگذارید افشا کنندگان تخلف از کار بیکار شوند


عضو شورای اسلامی شهر کلاله با اشاره به ساخت و ساز غیرقانونی و استفاده شخصی از اموال دولتی توسط وی، گفت: ویلای غیرقانونی شهردار کلاله باید تخریب شود.

- الله نظر مرتضویان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره با اینکه تخلف شهردار کلاله در ساخت و ساز ویلای غیرقانونی کاملا محرز است، اظهار کرد: متاسفانه امروز به دلیل تعلل در برخورد قانونی با شهردار مردم از به نتیجه رسیدن خواسته های خود به عنوان یک مطالبه عمومی دلسرد شده اند.

مرتضویان در پاسخ به سوالی مبنی بر تشریح تخلف شهردار کلاله، گفت: ایشان در فاصله 20 کیلومتری از شهر و در منطقه ای کوهستانی و خوش نشین بدون مجوز لازم اقدام به ویلاسازی غیرقانونی کرده و در ساخت این ویلا نیز به گواه برخی گارگران شهرداری از مصالح ساختمانی دپوی شهرداری و تجهیزاتی از جمله خودرو، موتور برق و .

شهرداری استفاده شخصی کرده است.

*پلیس وسایل شهرداری را از منزل شهردار کشف کرده وی از کشف و ضبط بسیاری از لوازم شهرداری در ویلای شخصی غیرقانونی شهردار کلاله توسط پلیس خبر داد و تاکید کرد: خدا را شاکریم که با هوشمندی پلیس و اقدامات تخصصی تمامی حقیقت در بازجویی های صورت گرفته از کارکنان  حامل مصالح ساختمانی و رانندگان وسائل نقلیه شهرداری مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلای شهردار کلاله تخریب شود/ نگذارید افشا کنندگان تخلف از کار بیکار شوند

ویلای شهردار کلاله تخریب شود/ نگذارید افشا کنندگان تخلف از کار بیکار شوند