مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-17سياسي

ایتام نخبه چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: با حمایت دستگاه های مربوطه استانی، دومین جشنواره تجلیل از دانش آموزان ایتام نخبه در استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام و المسلمین علی مهرابی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: با حمایت دستگاه های مربوطه استانی، دومین جشنواره تجلیل از دانش آموزان ایتام نخبه در استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان افزود: اصولاً هر جشنواره و یا برنامه علمی که برگزار می شود علاوه بر نتایج علمی بایستی حاوی یک پیام فرهنگی و ادای یک رسالت اجتماعی باشد و پیام این جشنواره که متفاوت از جشنواره های دیگر می باشد، بها دادن به دانش آموزان نخبه ای می باشد که از نعمت پدر محروم بوده ولی با تلاش و کوشش و با حمایت دستگاه های حمایت کننده توانستند به مراحل موفقیت دست یابند.

مهرابی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره با هدف کمک به دانش آموزان مستعد و توانمند اقدامی بسیار ارزشمند و حرکتی رو به جلو برای آنان می باشد، اظهار کرد: رسالت بسیار سنگینی است و بانیان این راه خیر باید قدر کار خود را بدانند چرا که نجات یک فرد متفکر و نخبه که از نعمت پدر در این راه محروم بوده همانند نجات یک جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتام نخبه چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

ایتام نخبه چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند