مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-17سياسي

اعلام حمایت نمایندگان استان اصفهان از مواضع اخیر آیت الله مهدوی


نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای خطاب به آیت الله ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای خطاب به آیت الله ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری، از مواضع وی پیرامون مسائل مربوط به راهپیمایی موتوری 22 بهمن اصفهان حمایت کردند.

نمایندگان استان اصفهان در این نامه خود موضع گیری آیت الله مهدوی درخصوص رخداد اخیر در بیست و دوم بهمن ماه را که با لحاظ جوانب مختلف امر صورت گرفت، منطبق با معیارهای پذیرفته شده اسلامی دانسته و اعلام کردند که اظهارات توام با دلسوزی وی، بیش از پیش عمق موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را واضح کرد.

نمایندگان استان اصفهان همچنین در این نامه تصریح کردند که در جهت ترویج معارف دینی، توسعه اخلاق اسلامی، احساس مسؤولیت در برابر خون شهدا و استقامت بر صراط الهی، نمایندگان ملت همراه و حامی آیت الله مهدوی بوده و خواهند بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس این نامه را 15 نماینده از 20 نماینده استان اصفهان (با احتساب نماینده ارامنه جنوب کشور) از جمله امیرحسین بانکی پور فرد، زهرا شیخی، مهدی طغیانی، عباس مقتدایی و حجت الاسلام حسین میرزایی نمایندگان شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت نمایندگان استان اصفهان از مواضع اخیر آیت الله مهدوی

اعلام حمایت نمایندگان استان اصفهان از مواضع اخیر آیت الله مهدوی