مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-17دانش

خاکی صدیق: چالش های جدی در سنجش دروس عملی اساتید وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز 29 بهمن ماه 99 در همایش «یادگیری سیار، از نظر تا عمل» که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، - معاون آموزشی وزیر علوم گفت: مشکلات و چالش های جدی در سنجش دروس عملی اساتید وجود دارد؛ به همین منظور ستاد کرونا به برخی مناطق مجوز برگزاری کلاس های عملی را داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز 29 بهمن ماه 99 در همایش یادگیری سیار، از نظر تا عمل که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: در تمام مراحل آموزش مجازی در پاندمی کرونا با تعطیلی جدی رو به رو نشدیم، اما خب در نیمه اسفند ماه برخی آموزش ها متوقف شد؛ زیرا تصور می شد این مسئله گذرا است، اما از فروردین ماه آموزش الکترونیکی در تمام موسسات ایجاد و جایگزین آموزش حضوری شد.

وی ادامه داد: در ایران سیاست کلان وزارت علوم با مشاوره معاونین آموزشی دانشگاه ها، متوقف نشدن آموزش بود و انعطاف پذیری در آموزش ایجاد شد.

خاکی صدیق تصریح کرد: مقاومت هایی برای آموزش مجازی بود که در این زمینه فرهنگ سازی شد.

موضوع آموزش الکترونیکی درکشور افتخار ملی است و دانشگاه ها به خوبی نقش خود را ایفا کردند و اجازه ندادند آموزش دچار بحران شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکی صدیق: چالش های جدی در سنجش دروس عملی اساتید وجود دارد

خاکی صدیق: چالش های جدی در سنجش دروس عملی اساتید وجود دارد