مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-17حوادث

خاطرات تلخ مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از سقوط پرواز تهران- یاسوج


مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از درگیری 4 ماهه با موضوع سقوط هواپیمای تهران- یاسوج گفت و افزود: نمای کلی سالن تشریح پزشکی قانونی این استان پس از تحویل گرفتن محموله های بافت های انسانی وحشتناک بود.

- خاطرات تلخ مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از سقوط پرواز "تهران- یاسوج" ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از درگیری 4 ماهه با موضوع سقوط هواپیمای تهران- یاسوج گفت و افزود: نمای کلی سالن تشریح پزشکی قانونی این استان پس از تحویل گرفتن محموله های بافت های انسانی وحشتناک بود.

کامروز امینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از خاطرات تلخ حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در 29 بهمن سال 96 یاد کرد و به ایسنا گفت: در این سانحه هوایی 66 نفر از مردم کشور که تعداد زیادی ازآنها از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد بودند به رحمت خدا رفتند.

وی با اشاره به خدمات پزشکی قانونی در این واقعه تلخ اظهار کرد: پس از اینکه این حادثه هوایی به وقوع پیوست، خیلی ار دستگاه ها، درگیر کار و جستجو بودند که پزشکی قانونی با شناسایی و احراز هویت اجساد بار روحی عمیقی را بر دوش داشت چراکه همزمان باید هم اطلاع رسانی از وضعیت شناسایی اجساد می کرد و هم مردم و خانواده های داغدار جانباختگان پیگیر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات تلخ مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از سقوط پرواز تهران- یاسوج

خاطرات تلخ مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از سقوط پرواز تهران- یاسوج