مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-17فرهنگي

ثریا قاسمی و مهدی کوشکی هم بازی شدند


فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان و تهیه کنندگی مهران مهدویان با حضور بازیگران اصلی فیلم در تهران کلید خورد.

- جی پلاس، فیلمبرداری حبس مجرد که اولین تجربه کارگردانی بلند حدادیان محسوب می شود، با فیلمنامه ای در فضای اجتماعی و شهری، از روز گذشته (سه شنبه 28 بهمن) در جنوب شهر تهران آغاز شده است.

خبرآنلاین نوشت؛ تاکنون بازیگرانی چون مهدی کوشکی، ثریا قاسمی، پیمان مقدمی، سیاوش چراغی پور و مهرداد ضیایی مقابل دوربین رفته اند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فیلمبرداری آن تا اواخر اسفند به پایان خواهد رسید.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت های شرط بندی، تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می شود.

ثریا قاسمی، مهدی کوشکی، پیمان مقدمی، سیاوش چراغی پور، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، وحید نیک راد، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سیدجواد یحیویی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان به عنوان بازیگران کودک، در این فیلم نقش آفرینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثریا قاسمی و مهدی کوشکی هم بازی شدند

ثریا قاسمی و مهدی کوشکی هم بازی شدند