مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-17سياسي

جزییات برگزاری پنجمین کنگره مجازی سلامت مردان/شرکت عموم مردم آزاد است


رییس پنجمین کنگره سلامت مردان گفت: این کنگره از 29 بهمن لغایت 2 اسفند با هدف بررسی بیماری های مختلف در مردان به ویژه در دوران شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

- سید جلیل حسینی، رییس مرکز تحقیقات سلامت مردان و رییس پنجمین کنگره سلامت مردان در پاسخ به این پرسش که پنجمین کنگره سلامت مردان چگونه برگزار می شود؟ ،بیان داشت:امسال این کنگره با موضوع سلامت مردان در دوران به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:معمولا کنگره های علمی توسط متخصصان برگزار می شود؛ اما در مرکز تحقیقات سلامت مردان همواره سیاستگذان را هم در این کنگره مشارکت می دهیم تا با متخصصان موضوعات را مطرح کرده و تبادل نظر کنند.

رییس پنجمین کنگره سلامت مردان افزود:امسال در کنگره سلامت مردان برنامه ریزی کرده ایم تا عموم مردم نیز به جزییات پنل ها و صحبت های اساتید شرکت کننده دسترسی داشته باشند و  یک سیستم مجازی را در این خصوص راه اندازی کرده ایم.

جلیلی یادآور شد: افراد مختلف در این کنگره، متذکر شد: موضوع سلامت روان و نیازهای روانی سالمندان و مشکلاتی همچون افسردگی و اختلال خواب،دیابت، فشارخون، دمانس و فراموشی در سالمندان مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری پنجمین کنگره مجازی سلامت مردان/شرکت عموم مردم آزاد است

جزییات برگزاری پنجمین کنگره مجازی سلامت مردان/شرکت عموم مردم آزاد است