مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-17بين الملل

یک عربی حقوق بشر: جان رائد صلاح در خطر است


سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس تلاش ها برای تمدید حبس انفرادی شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی سال 1948 را محکوم و تاکید کرد که جان وی در خطر است.

- سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس تلاش ها برای تمدید حبس انفرادی شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی سال 1948 را محکوم و تاکید کرد که جان وی در خطر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد که مسئولان اشغالگر با تمامی ابزارهای خود برای مجازات شیخ رائد صلاح و ضربه زدن به وی و اراده اش و ترساندن تمامی شخصیت های برجسته فلسطین که مخالف اشغالگر هستند، تلاش می کند.

منابع ویژه در این سازمان اعلام کردند که درخواست برای تمدید حبس که توسط اداره زندان های رژیم صهیونیستی در اوایل هفته جاری مطرح شد، با دستور بالاترین سطوح در دولت اشغالگر عنوان شد که هدف از آن، رساندن آسیب روحی و جسمی به شیخ رائد صلاح از طریق مجازات هایی است که ممکن است جان وی را به خطر اندازد.

این سازمان اعلام کرد، حبس انفرادی به نوبه خود یک مجازاتی است که نباید جز در محدودترین موارد و به صورت موقت به کارگرفته شود و استفاده از این حق علیه شیخ رائد صلاح یک اقدام تلافی جویانه و غیر قابل قبول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عربی حقوق بشر: جان رائد صلاح در خطر است

یک عربی حقوق بشر: جان رائد صلاح در خطر است