مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-17فرهنگي

عروسک های برگزیده ششمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شد


داوران بخش عروسک ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، چهار عروسک را شایسته دریافت جایزه این بخش معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیأت انتخاب بخش ویژه عروسک ایرانی متشکل از فرزانه بابایی، افسانه احسانی و نیلوفر جلیلوند پس از بررسی 217 اثر رسیده به دبیرخانه، برترین های این بخش را اعلام کردند.

بر این اساس داوران بخش عروسک جشنواره شامل آیدین مهدیزاده، فرزانه بابایی و نیلوفر جلیلوند، لوح تقدیر، تندیس ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، نشان اسباب بازی برتر ایرانی و جایزه نقدی رتبه اول برترین عروسک ایرانی را به خاطر کیفیت عالی تولید، طراحی و اصالت ایرانی، نگاه ویژه به استفاده از مواد و عنصر روایت به عروسک های خانواده کلوچه، بزبزقندی و گندم از نشان گیسو اهدا کردند.

همچنین لوح تقدیر جشنواره، نشان اسباب بازی برتر ایرانی و جایزه نقدی رتبه دوم این بخش به خاطر آزادی عمل کودک در حین بازی، کیفیت ویژه تولید و قابلیت تجاری سازی و تولید انبوه، به عروسک نوزاد از مجموعه پویا و پونه اختصاص یافت.

هیأت داوران همچنین جایزه رتبه سوم بخش عروسک های ایرانی شامل: لوح تقدیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، نشان اسباب بازی برتر ایرانی و جایزه نقدی را به صورت مشترک به عروسک نارنج محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک های برگزیده ششمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شد

عروسک های برگزیده ششمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شد