مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-17پزشكي

مردان در سن بالای 30 سال هر 6 ماه یک بار غربالگری سلامت را انجام دهند


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مردان در سن بالای 30 سال هر 6 ماه یک بار غربالگری سلامت را انجام دهند، زیرا مرد ستون خانواده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از وب دا، سیدکاظم فرهمند اظهار کرد: یکم تا هفتم اسفند ماه به نام هفته ملی سلامت مردان نامگذاری شده و معتقدیم که این هفته زمانی جهت یادآوری مردان در بحث توجه به سلامتشان بوده، زیرا مردان مسئولیت خانواده را دارند.

 قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرد ستون خانواده است و با بیماری و یا فوتش آسیب های زیادی به خانواده و بازماندگانش تحمیل می شود، زنان به عنوان مدیر خانه باید پیگیر سلامت همسران خود باشند و توصیه ما این است که مردان در سن بالای 30 سال هر 6 ماه یک بار غربالگری سلامت را انجام دهند.

وی خواستار توجه بیش از پیش مردان به سلامتشان شد و گفت: آقایان به فکر همسران و فرزندان خود هستند، اما به فکر خود نه، این کار ایثارگری نیست و ناآگاهی است، زیرا اگر به خودشان آسیب برسانند به کل خانواده شان آسیب رسانده اند.

فرهمند اضافه کرد: عمده ترین بیماری های مردان قلب، عروق، مغز و اعصاب بوده، ضمن اینکه بیشترین افراد آسیب دیده و فوتی ناشی از سوانح هم این گروه جنسی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان در سن بالای 30 سال هر 6 ماه یک بار غربالگری سلامت را انجام دهند

مردان در سن بالای 30 سال هر 6 ماه یک بار غربالگری سلامت را انجام دهند