مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-17سياسي

ظریف: وزارت خارجه را مسؤول سیاست خارجی در کشور می دانند نه مسؤول روابط خارجی


,وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وزارت خارجه را فقط مسؤول سیاست خارجی در کشور می دانند به مسؤول روابط خارجی گفت: این وزارتخانه وقتی از مشکلات خبردار می شود که مشکلی پیش آمده باشد و وظیفه آن حل مشکلاتی است که دیگران ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در دانشگاه های معتبر خارجی جذب می شوند و اگر بتوانیم محیط را برای رشد و کارآفرینی آنان فراهم کنیم، حتماً یک دانشجوی نخبه ایرانی ترجیح می دهد در کشور خودش در کنار خانواده اش و در جایی که رگ و پوست آن با آن پیوسته است بماند تا اینکه مهاجرت کند و به کشور بیگانه برود و در یک فضای نامأنوس زندگی کند.

* حتما انتخاب هر فردی ماندن در کشور خودش است ظریف خاطرنشان کرد: به عنوان کسی که خودم در زمان شاه رفتم و در خارج زندگی کردم، می توانم شهادت بدهم که حتما انتخاب هر فردی ماندن در کشور خودش است.

وی با بیان اینکه این پارک های علم و فناوری می تواند این فضا را برای نخبگان ایرانی فراهم کند که فراتر از یک محیط صرفا نظری وارد حوزه کار شوند، اظهار داشت: یکی از جذابیت هایی که دانشگاه ها و مراکز تحصیلی خارج دارد همین امکانات تحقیقاتی عملیاتی است که در اختیار اساتید قرار داده و آنها در اختیار دانشجویان قرار می دهند و همین باعث می شود توان اقتصادی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: وزارت خارجه را مسؤول سیاست خارجی در کشور می دانند نه مسؤول روابط خارجی

ظریف: وزارت خارجه را مسؤول سیاست خارجی در کشور می دانند نه مسؤول روابط خارجی