مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-17حوادث

رفع تصرف از 5 هزار مترمربع اراضی ملی دماوند/کاشت نهال 100ساله به قصد تصرف زمین


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف پنج هزار مترمربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک های « کاجان» و «تمیسیان» خبر داد.

- دماوند- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف پنج هزار مترمربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک های کاجان و تمیسیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر جمشید جویباری صبح چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند در حین گشت زنی و رصد و پایش عرصه های ملی متوجه شدند افرادی سودجو به قصد تصرف و سو استفاده از اراضی ملی اقدام به کاشت نهال های چند ساله کرده اند که بلافاصله عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی وارد عمل شده و اقدامات قانونی برای رفع تصرفات را انجام دادند.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط پرونده های تخلف برای متعرضان به عرصه های ملی تشکیل شده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند ابراز داشت: عرصه های منابع طبیعی جزو ثروت های بین نسلی و متعلق به نسل حاضر و آیندگان است که در این خصوص حفاظت و مراقبت از این منابع ارزشمند وظیفه ای همگانی تلقی می شود.

جویباری تأکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی از وظایف اصلی و اولویت دار مجموعه منابع طبیعی محسوب می شود و در این ارتباط بدون هیچ اغماضی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از 5 هزار مترمربع اراضی ملی دماوند/کاشت نهال 100ساله به قصد تصرف زمین

رفع تصرف از 5 هزار مترمربع اراضی ملی دماوند/کاشت نهال 100ساله به قصد تصرف زمین