مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-17پزشكي

اجرای سه برنامه برای بهبود وضعیت دانشجویان دستیاری و دکتری پزشکی


معاون وزیر بهداشت از سه برنامه برای بهبود وضعیت دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی خبر داد و گفت: سه موضوع بیمه، غربالگری سلامت روان و بررسی وضعیت رفاهی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فشار روانی ناشی از مشغله کاری، بررسی وضعیت پایون های آموزشی دستیاران و پیگیری بهسازی و نوسازی این مراکز، لزوم رسیدگی مطالبات حقوقی و صنفی از جمله وام دستیاری و بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، بررسی پرونده های انضباطی دانشجویان دستیاری و پایش و غربالگری سالانه سلامت روان دانشجویان از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در این نشست بر لزوم تامین وام ودیعه مسکن برای دانشجویان مقاطع دستیاری و دکتری تخصصی تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در قالب طرح و یک الگوی تعیین شده و به ازای هر دستیار و رزیدنت خود، چند سال در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: این دانشگاه در این طرح خلاقانه و هدفمند، می تواند وام ودیعه مسکن با رقم مناسب به دستیاران خود اعطاء کند و این یک اتفاق خوب در زمینه تامین بسترهای رفاهی برای دانشجویان مقاطع دستیاری و دکتری تخصصی است که پیشنهاد ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت این است که بتوانیم از طریق این مدل، این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه برنامه برای بهبود وضعیت دانشجویان دستیاری و دکتری پزشکی

اجرای سه برنامه برای بهبود وضعیت دانشجویان دستیاری و دکتری پزشکی