مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-17سياسي

در طرح جمعیت و تعالی خانواده به دو موضوع طلاق و مهریه پرداخته نشده است


رییس کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده عنوان کرد: به دلیل اینکه دو کمیسیون قضایی و اجتماعی به بررسی موضوع مهریه و طلاق پرداخته بودند، ما دیگر در بررسی طرح جمعیت به این دو حوزه وارد نشدیم.

- رییس کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده عنوان کرد: به دلیل اینکه دو کمیسیون قضایی و اجتماعی به بررسی موضوع مهریه و طلاق پرداخته بودند، ما دیگر در بررسی طرح جمعیت به این دو حوزه وارد نشدیم.

امیر حسین بانکی پور فرد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اقدامات کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده و طرح در دست بررسی این کمیسیون عنوان کرد: این کمیسیون به عنوان کمیسیون مشترک 72 جلسه برای بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده تشکیل داد، طرح پس از بررسی و جمع بندی و بر اساس اصل 85 قانون اساسی به تصویب رسید.

رییس کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده در خصوص اینکه آیا در این طرح به موضوع مهریه و یا طلاق پرداخته شده است یا خیر؟ بیان کرد: به دلیل اینکه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بحث مهریه را بررسی می کند ما دیگر به این حوزه وارد نشدیم، در حوزه طلاق نیز کمیسیون اجتماعی بررسی هایی داشته است پس ما دیگر به این موضوع هم نپرداختیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اصل 85 قانون اساسی بررسی و تصویب طرح در کمیسیون تخصصی به نیابت از صحن علنی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طرح جمعیت و تعالی خانواده به دو موضوع طلاق و مهریه پرداخته نشده است

در طرح جمعیت و تعالی خانواده به دو موضوع طلاق و مهریه پرداخته نشده است