مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-17سياسي

استیو بنن معتقد بود ترامپ مبتلا به زوال عقل شده است


استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید بر اساس محتوای یک کتاب جدید، معتقد است دونالد ترامپ مبتلا به بیماری زوال عقل شده و یک طرح مخفیانه برای کنار گذاشتن این رییس جمهور سابق از طریق متمم 25 قانون اساسی را در نظر گرفته بود.

- استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید بر اساس محتوای یک کتاب جدید، معتقد است دونالد ترامپ مبتلا به بیماری زوال عقل شده و یک طرح مخفیانه برای کنار گذاشتن این رییس جمهور سابق از طریق متمم 25 قانون اساسی را در نظر گرفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، ایرا روزن، تهیه کننده سابق برنامه 60 دقیقه این مساله را در کتاب جدیدش مطرح کرده است.

روزن در یک پادکست که روز سه شنبه منتشر شد به مایکل ایسیکوف در یاهونیوز گفت: استیو بنن دریافت که دونالد ترامپ دارد همان ماجراها را دوباره و دوباره تکرار می کند.

او ادامه داد: یک ستون نوشته شده توسط دیوید بروکس در نیویورک تایمز وجود داشت که عنوان کرد سناتورهای جمهوریخواه برای دیدن ترامپ به کاخ سفید رفتند و آنجا شنیدند که او حرف خودش را تکرار می کند و دریافتند که ممکن است او مبتلا به مراحل اولیه زوال عقل (دمانس) شده باشد.

وی ادامه داد: بنن این را مرتب میگفت و میخواست نسبت به آن کاری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیو بنن معتقد بود ترامپ مبتلا به زوال عقل شده است

استیو بنن معتقد بود ترامپ مبتلا به زوال عقل شده است