مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-17سياسي

آسیب های اجتماعی در شان نام اردبیل نیست/لزوم مشارکت مردم


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: پیشینه تاریخی، دینی و اعتقادی اردبیل با آسیب های اجتماعی رخ داده در این شهر هیچ تناسبی نداشته و در شان جایگاه اردبیل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سیمزاری در نشست مدیران مؤسسات خیریه اردبیل با دادستان مرکز استان اردبیل با بیان اینکه رویکرد دولت تعامل با سایر قوا و زیرمجموعه های آنها است، اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی تواند در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر و موفق باشد.

وی به سابقه تاریخی، دینی و معنوی شهر اردبیل به عنوان دارالارشاد و دارالامان اشاره کرد و گفت: تعداد متکدیان، کودکان کار و آمار نزاع و طلاق زیبنده تاریخ درخشان اردبیل در کشور نیست و باید برای بازگرداندن شأن این شهر اقدامات اساسی صورت بگیرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل حرکت های موازی را آسیب جدی برنامه ریزی دانست و گفت: متأسفانه در کاهش آسیب های اجتماعی حرکت های موازی دستگاه های اجرایی و برخی تشکل های مردم نهاد مانع موفقیت در اجرای برنامه های راهبردی می شود.

سیمزاری به یکی از آسیب های اجتماعی تحت عنوان کودک همسری اشاره کرد و گفت: متأسفانه شهرستان نمین در ثبت طلاق در بین شهرستان های رتبه بالایی دارد که اخیراً دادستان شهرستان نمین به این موضوع ورود کرده و عاقدی که 120 عقد کودک همسری را جاری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی در شان نام اردبیل نیست/لزوم مشارکت مردم

آسیب های اجتماعی در شان نام اردبیل نیست/لزوم مشارکت مردم