مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-17سياسي

رقابت قاریان جوان قرآن کریم در مسابقات فراز خوانی قرآن معراج


نخستین دوره مسابقات فراز خوانی معراج ویژه تلاوت قرآن کریم توسط برادران کمتر از 18 سال به همت مؤسسه معراج اندیشه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن به فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نخستین دوره مسابقات فراز خوانی معراج ویژه تلاوت قرآن کریم توسط برادران به همت مؤسسه معراج اندیشه برگزار می شود.

این مسابقات ویژه افراد کمتر از 18 سال است که در دو بخش تقلیدی خوانی و قرائت آزاد برگزار می شود که در بخش تقلیدی خوانی شرکت کنندگان باید از سبک های اساتید کهن مصر شامل عبدالباسط، مصطفی اسماعیل، منشاوی و شحات استفاده کنند.

در این دوره از مسابقات جمعی از قاریان و اساتید قرآن کشور شامل آقایان احمد ابوالقاسمی، غلامرضا شاه میوه اصفهانی، حمید شاکرنژاد، قاسم مقدمی، وحید نظریان، مجتبی مینوتن و سعید پاریزی قضاوت می کنند.

علاقه مندان تا 21 اسفند ماه مهلت دارند فایل صوتی آثار خود را به همراه مشخصات کامل و تصویر شرکت کننده در فضای مجازی به شماره  ارسال کنند.

در این مسابقات به نفرات برتر هر بخش مبلغ 3 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می شود، البته دیگر شرکت کنندگان هم جوایز نفیسی از جمله اردوهای زیارتی و آموزشی دریافت می کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت قاریان جوان قرآن کریم در مسابقات فراز خوانی قرآن معراج

رقابت قاریان جوان قرآن کریم در مسابقات فراز خوانی قرآن معراج