مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-17اجتماعي

تصفیه خانه کشتارگاه دام نهاوند ظرف یک هفته ایجاد شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با بیان اینکه برای ایجاد تصفیه خانه کشتارگاه دام در نهاوند یک هفته مهلت داده شد، گفت: باید واحد صنعتی مربوطه هر چه زودتر نسبت به احداث تصفیه خانه مطابق با استانداردهای محیط زیست اقدام کند.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با بیان اینکه برای ایجاد تصفیه خانه کشتارگاه دام در نهاوند یک هفته مهلت داده شد، گفت: باید واحد صنعتی مربوطه هر چه زودتر نسبت به احداث تصفیه خانه مطابق با استانداردهای محیط زیست اقدام کند.

مهرداد سلگی در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم ایجاد تصفیه خانه کشتارگاه دام در این شهرستان تأکید کرد و افزود: با توجه به ایجاد آلودگی های مداوم ناشی از کشتار و شستشوی دام و پساب های ناشی از آن در کشتارگاه دام، باید این واحد صنعتی هر چه زودتر نسبت به احداث تصفیه خانه مطابق با استانداردهای محیط زیست اقدام کند.

سلگی ادامه داد: در همین راستا به مدیرعامل این واحد صنعتی یک هفته مهلت داده شده است تا نسبت به ایجاد مقدمات لازم برای ایجاد تصفیه خانه زیرنظر محیط زیست اقدام کرده و گزارش آن را برای ما ارسال کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در پایان در این باره خاطرنشان کرد: ما به همراه کارشناسان از تمام واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ بازدید برنامه ریزی شده دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه کشتارگاه دام نهاوند ظرف یک هفته ایجاد شود

تصفیه خانه کشتارگاه دام نهاوند ظرف یک هفته ایجاد شود