مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-17اقتصادي

سالانه یک میلیون تن به محصولات کشاورزی استان اردبیل افزوده می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: با تکمیل پروژه پایاب سد خدا آفرین یک میلیون تن به محصولات کشاورزی استان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات اجرایی پروژه بزرگ پایاب سد خداآفرین در شمال استان اردبیل اظهار کرد: اراضی پایاب این پروژه در محدوده استان اردبیل، 45 هزار هکتار است که 10 هزار هکتار از این اراضی در سفر سال گذشته ریاست جمهور به استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: 4 هزار و 400 هکتار پروژه پایاب سد خدا آفرین نیز نیمه اول بهمن ماه امسال به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید و بقیه پروژه نیز بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چنانچه کسری اعتبار مورد نیاز از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای گلخانه های کشور در دو سال گذشته توسط استان اردبیل جذب شده است.

وی اظهار داشت: از جمله موفقیت های دیگر استان در بخش کشاورزی می توان به افزایش سامانه های نوین آبیاری از 20 هزار هکتار به 65 هزار هکتار و جذب محصولات کشاورزی در صنایع تبدیلی از 580 هزار تن به یک هزار و 800 تن اشاره کرد.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه یک میلیون تن به محصولات کشاورزی استان اردبیل افزوده می شود

سالانه یک میلیون تن به محصولات کشاورزی استان اردبیل افزوده می شود