مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 04:302021-02-17اقتصادي

معرفی 460 هنرمند صنایع دستی خراسان شمالی برای برخورداری از بیمه اجتماعی


معاون صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 460 نفر از سرپرستان خانوار که در حوزه صنایع دستی فعال هستند برای برخورداری از خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایری معرفی شدند.

- محمدرضا قهرمانیان اظهار کرد: این افراد پس از احراز هویت از سوی سازمان ثبت احوال کشور می توانند از مزیت و خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایری بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، وی با بیان اینکه درصد بالایی از شاغلان صنایع دستی استان، روستاییان و عشایر هستند، عنوان کرد: در این شرایط که شاهد شیوع بیماری کرونا و آسیب هایی در حوزه مشاغل مرتبط با صنایع دستی هستیم باید حمایت های لازم از هنرمندان این حوزه انجام شود که بیمه یکی از این مطالبات به حق است.

قهرمانیان عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو برگزاری نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی، هنرمندان این حوزه برای عبور از مشکل فروش تولیدات خود، فعالیت در بازارهای آنلاین و مجازی را در پیش گرفتند که شاهد رشد فروش در این حوزه بودیم.

وی با بیان این که هم اکنون 61 رشته صنایع دستی در استان فعال است و بیش از 15هزار صنعتگر و هنرمند درزمینهٔ تولید این صنایع فعالیت می کنند، گفت: 19 رشته در فهرست میراث معنوی کشور به ثبت رسیده، چهار اثر دارای مهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 460 هنرمند صنایع دستی خراسان شمالی برای برخورداری از بیمه اجتماعی

معرفی 460 هنرمند صنایع دستی خراسان شمالی برای برخورداری از بیمه اجتماعی