مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 03:402021-02-17فرهنگي

کسی را تکفیر نمی کنم


امیر دژاکام که این روزها نمایش «ایوب خان» را اجرا می کند، بر هیچ کس خورده ای نمی گیرد؛ چه آنان که با اجرای تئاتر در دوران کرونا موافق هستند و چه آنان که مخالفند.

- امیر دژاکام که این روزها نمایش ایوب خان را اجرا می کند، بر هیچ کس خورده ای نمی گیرد؛ چه آنان که با اجرای تئاتر در دوران کرونا موافق هستند و چه آنان که مخالفند.

این کارگردان تئاتر به ایسنا می گوید: هرگز نگفته ام کارم درست است که در این دوران، تئاتر روی صحنه برده ام، این انتخاب من است که می تواند درست یا نادرست باشد.

وظیفه من تابعیت از قانون است و با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا نمایشم را اجرا می کنم و هر زمان این ستاد دستور تعطیلی تئاتر را بدهد، طبیعتا اجرای ما هم تعطیل خواهد شد چرا که در هر وضعیت، تابع دستور این ستاد هستیم.

دژاکام با اشاره به اینکه حدود یک سال است که در انتظار اجرای این نمایش به سر می برد، ادامه می دهد: به دنبال اجرای نمایش در منطقه ای کوهستانی خارج از تهران بودم که فرصتش پیش نیامد و بعد از یک سال که در انتظار اجرای این نمایش بودیم، سرانجام تئاتر بازگشایی شد و تصمیم به اجرا در تئاتر شهر گرفتیم.

این مدرس تئاتر با تاکید بر اینکه تصمیم گیری برای فعالان و تماشاگران تئاتر در این دوران بسیار پیچیده است، خاطرنشان می کند: هم کسانی که مایل به اجرا هستند، حق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی را تکفیر نمی کنم

کسی را تکفیر نمی کنم