مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 21:102021-02-16اقتصادي

ارزیابی کیفی خودروها چرا وانت سازان را تکان نمی دهد!؟


آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت گروه وانت های تولیدی داخل در دی ماه امسال نشان می دهد که همچون روال چند ساله اخیر، نهایت کیفیت وانت ها سه ستاره باقی مانده و حتی دو مدل وانت در پایین ترین سطح کیفیت تولید می شود و ارزیابی های ماهانه سبب نشده تا سازندگان .

- آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت گروه وانت های تولیدی داخل در دی ماه امسال نشان می دهد که همچون روال چند ساله اخیر، نهایت کیفیت وانت ها سه ستاره باقی مانده و حتی دو مدل وانت در پایین ترین سطح کیفیت تولید می شود و ارزیابی های ماهانه سبب نشده تا سازندگان آن ها تکانی به خود دهند؛ ظاهرا هیچ نهادی هم آن ها را بازخواست نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این در حالی است که وانت ها به عنوان خودروهای باری در کشور مورد استفاده قرار گرفته و وسیله درآمد قشر وسیعی از مردم است که بر روی این وانت های بی کیفیت کار می کنند.

اینکه از وانت ها برای جابه جایی بارهای حجیم و بعضا سنگین استفاده می شود، بر وزن خودرو افزوده و می تواند خطرآفرین برای راننده آن و حتی سایر خودروها و سرنشینانی که در جاده ها و بزرگراه ها در مسیر آن ها هستند، باشد.

مهمتر اینکه براساس گزارش های وزارت صمت از میزان تولید انواع خودروها به صورت ماهانه، بیشترین آمار تولید، به وانت ها اختصاص پیدا می کند؛ به طور مثال طی 10 ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی کیفی خودروها چرا وانت سازان را تکان نمی دهد!؟

ارزیابی کیفی خودروها چرا وانت سازان را تکان نمی دهد!؟