مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 21:002021-02-16اقتصادي

بالغ بر 2000 فرصت شغلی در حوزه معدن لرستان ایجاد شده است


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اکنون با وجود 172 معدن فعال در استان، بالغ بر 2000 فرصت شغلی در حوزه معدن ایجاد شده است.

- ایسنا/لرستان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اکنون با وجود 172 معدن فعال در استان، بالغ بر 2000 فرصت شغلی در حوزه معدن ایجاد شده است.

بختیار رازانی 28 بهمن ماه، اظهار کرد: لرستان به عنوان استان معدنی محسوب می شود و اکنون 276 واحد معدنی دارد که 172 معدن آن یعنی 60 درصد معادن استان فعال هستند.

وی تصریح کرد: لرستان اگرچه استانی 100 درصد صنعتی محسوب نمی شود ولی به واسطه پتانسیل ها و مزیت های نسبی اقتصادی می تواند یکی از خاستگاه های ویژه صنعت کشور باشد.

سرپرست صمت لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 1150 واحد صنعتی از صمت استان پروانه بهره برداری دریافت کرده اند که فراوانی این صنایع به سمت صنایع معدنی و غیرفلزی است چون لرستان معادن زیادی همچون مصالح ساختمانی و مواد اولیه سیمان، کانی، فلدسپات و مواد اولیه کاشی، معادن گچ و نمک دارد.

رازانی اضافه کرد: پتانسیل و مزیت نسبی لرستان در بخش معادن باعث شده است که صنایع پایین دست معدن کاری و صنایع معدنی رونق نسبتاً خوبی داشته باشد البته سایر صنایع دیگر لرستان مانند صنعت غذایی و پایین دست کشاورزی از دیگر مزیت های استان به شمار می رود، می توان گفت که صنعت کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 2000 فرصت شغلی در حوزه معدن لرستان ایجاد شده است

بالغ بر 2000 فرصت شغلی در حوزه معدن لرستان ایجاد شده است