مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 20:552021-02-16اجتماعي

کمربندی جنوبی قرچک به شهرستان های مجاور امتداد یابد


معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران گفت: با راه اندازی فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک در تلاش هستیم که با بهره بیشتر صرفاً به عنوان یک شبکه درون شهری و شهرستانی عمل نکند و این کمربندی بتواند به شهرستان های مجاور هم امتداد پیدا کند.

- عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوب و مؤثری را شهرداری قرچک انجام داده که مهم ترین آن در حوزه ترافیک و موضوع کمربندی یک کیلومتر باقی مانده بود که قبلاً بخش قابل توجهی از آن انجام شده بود و با راه اندازی فاز نهایی آن شرایط بهتری برای ترافیک شهرستان فراهم شد که موجب رفاه هر چه بیشتر مردم می شود.

وی گفت: با افتتاح و بهره برداری از چند مرکز فرهنگی و پروژه های آموزشی از جمله پارک ترافیک در سطح شهرستان، امیدوار هستیم با همتی که همه مسؤولان دارند بتوانیم سال 1400، برنامه های بهتری را با برنامه ریزی انجام گرفته و حمایتی که استانداری خواهد کرد برای مردم این شهرستان داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: در مباحث ترافیکی قطعاً این ارتباطات هم تسهیل می کند و هم در واقع ضروری است و حتماً اتصال این کمربندی را که وزارت راه و شهرسازی پیگیری می کند ما هم با اولویت دنبال می کنیم که از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی جنوبی قرچک به شهرستان های مجاور امتداد یابد

کمربندی جنوبی قرچک به شهرستان های مجاور امتداد یابد