مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 18:152021-02-16سياسي

عروسی، عزا و تجمع در کرج ممنوع شد


طبق قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که مصداق تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه باشد جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین شده است؛ - ایسنا/البرز رییس شورای تامین شهرستان کرج گفت: طبق قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که مصداق تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه باشد جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین شده است؛ از این رو برگزاری هرگونه همایش، تجمع و مراسم عزا و عروسی که تهدید سلامت جامعه است تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

غفور قاسم پور ضمن هشدار نسبت به خیز موج چهارم کرونا با اعلام وضعیت خطر گفت: براساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و مجازات برای آن تعیین شده است که یک سال حبس از جمله این موارد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به شناسایی ویروس جهش یافته در استان البرز و قزوین گفت: در استان های مشابه دستگاه قضا، حکم مجازات و محکومیت حبس را برای برگزار کنندگان و بانیان مراسم و جشن عروسی در ایام شیوع بیماری کرونا و محدودیت ها صادر می کند.

فرماندار کرج با بیان اینکه دورهمی های خانوادگی سرمنشاء اشاعه و شیوع کرونای جهش یافته خواهد بود، افزود: جلسات عقد، عروسی، ترحیم و مراسم دورهمی خانوادگی تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی، عزا و تجمع در کرج ممنوع شد

عروسی، عزا و تجمع در کرج ممنوع شد