مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 17:202021-02-16اقتصادي

اجرای طرح ویژه ساماندهی دست فروشان در ایام پایانی سال


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تشدید نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دست فروشان به طور جدی در دستورکار قرار دارد و با متخلفین برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه ساماندهی و جلوگیری از سد معبر در ایام پایانی سال گفت: طرح ویژه ساماندهی دست فروشان به مدت یک ماه از 10 اسفند تا 10 فروردین ماه به شکل خاص اجرایی می شود.

وی با اشاره به همکاری راه و شهرسازی جهت ساماندهی این موضوع افزود: جهت ساماندهی دست فروشان و توزیع آنها در مناطق مختلف در قالب بازارچه های روباز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطقی که شهرداری زمین کافی ندارد، راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرده تا زمین در اختیار قرار دهد.

مکان سنجی مورد نیاز باید صورت گیرد؛ ضمن اینکه از ظرفیت ادارات و همچنین اماکنی که در اختیار شهرداری تهران می باشد همچون بوستان ها برای این منظور استفاده شود.

وی ادامه داد: تشدید نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دست فروشان به طور جدی در دستورکار قرار دارد و با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد؛ از سوی دیگر الزامات شرایط کرونایی در تمام تصمیمات و اقدامات اولویت دارد و با شدت پیگیری می شود.

با توجه به وضعیت استان تهران، جلسات ساماندهی دست فروشان شهرستان های تهران، شمریرانات و ری به صورت مشترک برگزار شد تا با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه ساماندهی دست فروشان در ایام پایانی سال

اجرای طرح ویژه ساماندهی دست فروشان در ایام پایانی سال