مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-16فرهنگي

پرواز «پروانه» در جشن 50 سالگی فیلم «رشد»/ تندیس زرین برای ساختن مدرسه ای شاد


پنجاه سالگی، یک عمر تجربه است و امروز جشن 50 سالگی نیم قرن تجربه جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد برگزار شد؛ جشنواره ای که کرونا باعث شد مظلوم تر از گذشته، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: پنجاه سالگی، یک عمر تجربه است و امروز جشن 50 سالگی نیم قرن تجربه جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد برگزار شد؛ جشنواره ای که کرونا باعث شد مظلوم تر از گذشته، نیم قرن شدنش را با کمترین مهمان جشن بگیرد.

  امروز حتی وزیر آموزش و پرورش هم در مراسم اختتامیه پنجاهمین جشنواره فیلم رشد حضور نداشت و برخی مهمانان هم به مظلومیت این جشنواره اشاره کردند؛ جشنواره ای که می توانست با حضور برترین دست اندرکاران سینمای ایران و مسؤولان فرهنگی کشور، رونق داشته باشد.

* از فستیوال فیلم های آموزنده تا جشنواره بین المللی فیلم رشد جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با نام فستیوال فیلم های آموزنده در سال 1342 شروع به کار کرد.

این جشنواره نخستین جشنواره بین المللی فیلم در ایران است که مسؤولان اداره کل سمعی و بصری فیلمساز نیز در جشنواره بین المللی رشد مورد پذیرش و داوری قرار گرفت.

از نخستین جشنواره تا پایان چهاردهمین جشنواره، تندیس دلفان در پیکره های زرین، سیمین و برنز به برگزیدگان اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز «پروانه» در جشن 50 سالگی فیلم «رشد»/ تندیس زرین برای ساختن مدرسه ای شاد

پرواز «پروانه» در جشن 50 سالگی فیلم «رشد»/ تندیس زرین برای ساختن مدرسه ای شاد