مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-16ورزشي

سرمربی تیم کشتی فرش حداد: سالن برای تمرین نداریم


سرمربی تیم کشتی فرنگی فرش حداد گفت: در شرایطی که بیشتر رشته ها فعالیت خود را آغاز کرده اند، اما هنوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش مجوزی برای تمرینات کشتی صادر نشده است.

- / کشتی هنوز مجوز فعالیت ندارد ایسنا/اصفهان سرمربی تیم کشتی فرنگی فرش حداد گفت: در شرایطی که اکثر رشته ها فعالیت خود را آغاز کرده اند اما هنوزاز سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش مجوز برای تمرینات کشتی صادر نشده است.

اسماعیل حیدری عصر امروز(سه شنبه 28 بهمن ماه) در نشست مطبوعاتی باشگاه فرش حداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشتی ورزش اول کشور است و همیشه کشتی اصفهان در کشور مدعی بوده است، البته هیئت به تنهایی نمی تواند ورزشکاران خود را حمایت کند و باید باشگاهها در این زمینه حامی هیئت و ورزشکاران باشند.

وی افزود: باشگاه فرش حداد سالها قبل حامی کشتی بود و با صحبت هایی که انجام شد این باشگاه در رده های پایه سرمایه گذاری خود را شروع کرده است و بعد از سالها در لیگ استان یک تیم از تمام شهرستانهای داریم که می توانند در آینده در تیم های ملی نیز حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدری گفت: هیچ سالنی برای تمرین به کشتی گیران در شرایط شیوع ویروس کرونا اختصاص نداده اند این درحالی است که بیشتر رشته های ورزشی مجوز تمرین گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم کشتی فرش حداد: سالن برای تمرین نداریم

سرمربی تیم کشتی فرش حداد: سالن برای تمرین نداریم