مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-16سياسي

مرکز منطقه ای مدیریت ریسک غرب آسیا تاسیس می شود


موافقت نامه تاسیس مرکز منطقه­ ای آموزشی و پژوهشی مدیریت ریسک و تاب­آوری زلزله برای غرب و آسیا مرکزی با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، - موافقت نامه تاسیس "مرکز منطقه­ ای آموزشی و پژوهشی مدیریت ریسک و تاب­آوری زلزله برای غرب و آسیا مرکزی" با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر جعفری رییس پژوهشگاه زلزله و دکتر ایوبی رییس کمیسیون ملی یونسکو به امضای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا و عدم امکان حضور فیزیکی اودری آزوله مدیر کل یونسکو، امضای وی پیشتر اخذ و ارسال شده بود.

دکتر میگل کلوسنر رییس بخش علوم زمین و اکولوژی یونسکو و همکاران وی نیز به صورت برخط(آنلاین) در جلسه شرکت کردند.

در این مراسم جلسه دکتر ایوبی، رییس کمیسیون ملی یونسکو با بیان اینکه مصوبه اعطای این مرکز به جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته در چهلمین مجمع عمومی یونسکو در پاریس با اجماع به تصویب کلیه اعضا رسید، گفت: این موضوع افتخاری برای کشور محسوب می شود.

دکتر جعفری نیز با اشاره به ضرورت ایجاد چنین مرکزی در ایران، خاطر نشان کرد: ایجاد این مرکز فرصتی را مهیا می کند تا امکان به اشتراک گذاری توانمندی ها و تجارب کشور ایران در زمینه کاهش ریسک زلزله در منطقه فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز منطقه ای مدیریت ریسک غرب آسیا تاسیس می شود

مرکز منطقه ای مدیریت ریسک غرب آسیا تاسیس می شود