مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:002021-02-16سياسي

نهضت محرومیت زدایی در خاتم به راه افتاد/آبرسانی سیار به عشایر


فرماندار خاتم با اشاره به اینکه نهضت محرومیت زدایی در خاتم به راه افتاده، گفت: در قالب برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد، خدمات رسانی جهادی به مردم این شهرستان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد میربهبودی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه سیدمحمد آقا برگزار شد، اظهار داشت: تمام فعالیت هایی که امسال در شهرستان خاتم انجام می شود، با محوریت محرومیت زدایی و با نیت شهدای استان اجرا شده است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات عمرانی انجام شده در این شهرستان عنوان کرد: احداث شش واحد مسکونی شهری و روستایی، مرمت 40 مسکن محرومان، اصلاح شبکه آب شرب روستایی، آبرسانی سیار به عشایر و روستاییان و … بخشی از این خدمات است.

فرماندار خاتم با بیان اینکه خیران این شهرستان برای انجام برخی فعالیت های عمرانی در راستای خدمت به محرومان به میدان آمده اند، افزود: تامین مصالح مورد نیاز در بسیاری از طرح ها توسط خیران انجام شده است.

وی همچنین با بیان اینکه اشتغالزایی به ویژه در مناطق روستایی شهرستان خاتم مدنظر قرارگرفته است، عنوان کرد: تاکنون 288 وام اشتغال و 300 تسهیلات خرد به نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت محرومیت زدایی در خاتم به راه افتاد/آبرسانی سیار به عشایر

نهضت محرومیت زدایی در خاتم به راه افتاد/آبرسانی سیار به عشایر