مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-16سياسي

کمیسیون ماده 10 دخالتی در امور و مسائل داخلی احزاب ندارد


در پی انتشار رسانه ای نامه یکی از اعضای حزب جمهوریت ایران اسلامی خطاب به معاون سیاسی وزارت کشور و رییس کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، دبیرخانه این کمیسیون توضیحاتی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پی انتشار رسانه ای نامه یکی از اعضای حزب جمهوریت ایران اسلامی خطاب به معاون سیاسی وزارت کشور و رییس کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، دبیرخانه این کمیسیون توضیحاتی را اعلام کرد.

متن کامل توضیحات دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، بدین شرح است: به نام خدا با عنایت به انتشار نامه ای از جانب یکی از اعضای حزب جمهوریت ایران اسلامی در تاریخ 27/‏11/‏99‬ در برخی از رسانه ها خطاب به معاون سیاسی وزارت کشور و رییس کمیسیون ماده 10 قانون احزاب و بیان مواردی پیرامون حزب مزبور، مراتب ذیل اعلام می گردد: 1.

مطابق مکاتبات ارائه شده به وزارت کشور در تاریخ های هشتم و هجدهم بهمن ماه سالجاری با امضای تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی، آشکار است که جلسه شورای مرکزی مورد ادعا، مطابق با شمول و مفاد ماده 12 اساسنامه و وفق حدنصاب مقرر در این ماده مبنی بر حضور دو سوم اعضای اصلی شورای مرکزی برگزار نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ماده 10 دخالتی در امور و مسائل داخلی احزاب ندارد

کمیسیون ماده 10 دخالتی در امور و مسائل داخلی احزاب ندارد