مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 15:002021-02-16ورزشي

یزد و بوشهر از مدعیان فوتبال ساحلی هستند


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرش حداد گفت: 10 سال پیش تیران قطب فوتبال ساحلی بود و یزدی ها فوتبال ساحلی را از اصفهان به یزد بردند و در حال حاضر همراه بوشهر از مدعیان این رشته هستند.

- جلیل حداد امروز (سه شنبه- 28 بهمن ماه) در نشست مطبوعاتی این باشگاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به شروع فعالیت این باشگاه از سال 86 با رشته های رزمی و کاراته اظهار کرد: با فعالیت در این دو رشته و پس از کسب عناوین قهرمانی در استان وارد لیگ های کشوری و همچنین جام ولایت در رشته جوجیتسو شدیم، در کاراته نیز در لیگ آینده سازان کشور با یک تیم کاملا بومی به مقام سوم رسیدیم.

وی افزود: ورود ما به رشته های توپی بلند مدت است که با فوتبال ساحلی شروع کردیم، زمانی استان اصفهان دارای 3 نماینده در لیگ کشور بود، اما بعد از آن بزرگان این رشته از اصفهان کوچ کردند و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه دوباره اصفهان با یک تیم بومی و جوان در لیگ برتر شرکت کرده و توانستیم به مقام ارزشمند سومی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرش حداد ادامه داد: در کنار فوتبال ساحلی بزرگترین آکادمی را در رشته های والیبال و کشتی راه اندازی کردیم تا بتوانیم بازیکنان سازی خوبی از پایه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد و بوشهر از مدعیان فوتبال ساحلی هستند

یزد و بوشهر از مدعیان فوتبال ساحلی هستند