مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-16اقتصادي

جهانگیری: با پدیده دریاخواری روبرو هستیم!


اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با انتقاد از پدیده کوه خواری و تصرف منابع طبیعی و تبدیل آن به واحدهای اقتصادی گفت: متاسفانه در حاشیه دریا نیز با پدیده نامیمون دریاخواری در سواحل دریای خزر و دریای عمان و خلیج فارس روبرو هستیم که گاهی ممکن است با یک .

- اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با انتقاد از پدیده کوه خواری و تصرف منابع طبیعی و تبدیل آن به واحدهای اقتصادی گفت: متاسفانه در حاشیه دریا نیز با پدیده نامیمون دریاخواری در سواحل دریای خزر و دریای عمان و خلیج فارس روبرو هستیم که گاهی ممکن است با یک طرح اقتصادی شروع و بیش از ده برابر لازم زمین تصرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست با کمک مردم، جامعه مدنی، نخبگان و فعالان علمی و اجتماعی امکانپذیراست، گفت: برای صیانت از محیط زیست باید از توان و ظرفیت همه مردم و بخش های مختلف کمک گرفت، به آن ها مسئولیت داد و از مشارکت آن ها بهره مند شد.

معاون اول رییس جمهور صبح امروز (سه شنبه) در مراسم پنجاهمین سال انعقاد معاهده رامسر و روز جهانی تالاب ها، گفت: باید عموم مردم و مسئولین کشور مسئله محیط زیست را بعنوان یک ضرورت دریابند و از همه ظرفیت های سیاسی، اجتماعی و رسانه ای برای جلوگیری از به مخاطره افتادن زندگی انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: با پدیده دریاخواری روبرو هستیم!

جهانگیری: با پدیده دریاخواری روبرو هستیم!