مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-16اجتماعي

استفاده از ظرفیت کوهنوردان طاق بستان برای درختکاری


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از استفاده از ظرفیت کوهنوردان طاق بستان برای درختکاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عبدالمالکی بعد از ظهر امروز در نشستی که با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و محیط زیست با دستور کار توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری در ارتفاعات طاق بستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای درختکاری باید زمینه مشارکت و همکاری از سوی ارگان ها و نهادهای دولتی با همکاری سازمان های مردم نهاد به گونه ای برای مردم فراهم شده که این امر به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر کاشت نهال، نگهداری و پرورش آن از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: قصد ما استفاده از ظرفیت حدود چهار هزار کوهنورد در هفته است که در مسیر سنتی طاق بستان به کوه پیمایی می پردازند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا تدابیری اندیشیده شده که در مبدا مسیر کوهنوردی، مرکزی به منظور تأمین بطری های آبی که کوهنوردان برای آبیاری نهال بالا می برند تعبیه شده و هر کوهنورد بتواند در طول مسیرش نهال های غرس شده را آبیاری کند.

وی با تاکید بر نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در ترویج فرهنگ درختکاری گفت: سازمان های مردم نهاد می توانند در زمینه ترویج فرهنگ درختکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت کوهنوردان طاق بستان برای درختکاری

استفاده از ظرفیت کوهنوردان طاق بستان برای درختکاری