مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-16اقتصادي

اجازه انتقال آب دریا به استان فارس صادر شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: وزارت نیرو مجوز اجرای طرح انتقال سالانه 300 میلیون مترمکعب آب دریا به فارس را داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود رضایی به موضوع خشکسالی های پی در پی در سال های اخیر، روند افزایش جمعیت استان و همچنین افزایش هزینه تولید و انتقال آب در آینده اشاره و اضافه کرد: فارس یک استان خشک محسوب می شود و 11 سال خشک را پشت سر گذاشته و امسال نیز میزان بارندگی نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

وی با بیان اینکه امروز موضوع تأمین آب، اولین مسئله فارس محسوب می شود، گفت: قطعاً میزان مصرف آب در بخش های شرب، صنعت و کشاورزی طی سال های آینده سیر افزایشی خواهد داشت و این موضوع بر مشکلات فارس اضافه خواهد کرد.

کمبود دستگاه های آب شیرین کن در کشور او با اشاره به اینکه شمار دستگاه های شیرین کننده آب دریا در ایران نسبت به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس، اندک است، گفت: استفاده از آب دریا برای استان های مختلف، خصوصاً فارس ضروری و اجتناب ناپذیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به دریافت مجوز انتقال سالانه حدود 300 میلیون مترمکعب آب دریا به فارس از وزارت نیرو اخذ شده است، گفت: به شرکت آب منطقه ای فارس اعلام کرده ام که برای انتشار فراخوان و توافق با مصرف کنندگان و خریداران آب که عمدتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه انتقال آب دریا به استان فارس صادر شد

اجازه انتقال آب دریا به استان فارس صادر شد