مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-16دانش

تعامل دو وزارتخانه برای تامین سخت افزار و نرم افزارهای دانشگاهیان


معاون اداری، مالی وزارت علوم از تعامل با وزارت ارتباطات برای تأمین بسته های اینترنتی دانشجویان و سخت افزار و نرم افزارهای لازم برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی نظرپور در هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی که صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد، افزود: این کنفرانس با تلاش مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همّت انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و با مشارکت سازمان اداری و استخدامی کشور، دانشگاه های بزرگ و معین استان ها، مؤسسات علمی بین المللی و با حضور گسترده اندیشمندان و دانشمندان، شخصیت های علمی و اجرایی کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این کنفرانس دو روزه شاهد ارائه مقالات با ارزشی از سوی اساتید برجسته و به نام دانشگاه های معتبر و مطرحِ در دنیا با هدف ارائه تجارب در شرایط خاص کرونایی، پنل های تخصصی، برگزاری نمایشگاه مجازی، نمایه سازی مقالات پذیرفته شده و چاپ مقالات منتخب هستیم.

همچنین مقالاتی در زمینه های شناخت چالش ها و فرصت های عصر کرونایی در فرآیند آموزش و توسعه منابع انسانی، معرفی و تجزیه و تحلیل تئوری ها و مدل های آموزشی و توسعه منابع انسانی، ارائه تجارب سازمان ها و دانشگاه ها در تغییر پارادایم ایجاد شده در روش های آموزش و سایر عناوین مرتبط با مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دو وزارتخانه برای تامین سخت افزار و نرم افزارهای دانشگاهیان

تعامل دو وزارتخانه برای تامین سخت افزار و نرم افزارهای دانشگاهیان