مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-16سياسي

انتخابات، دستاویز غرب برای ضربه به مقاومت عراق


آمریکا انگلیس و اتحاد اعراب اسراییلی در عراق به دنبال آن هستند تا در صورت مقاومت ملت عراق در برابر خواست غرب، این کشور را مقصد مجدد تکفیر و تروریسم داعشی قرار دهند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس-یادداشت مهمان؛ حسین محمدی اصل؛ این روزها ملت عراق خود را برای انتخابات پارلمانی این کشور آماده می کنند اما شواهد و قرائنی وجود دارد که نشان می دهد دولت های غربی بر اساس برنامه ای از پیش تعیین شده در صدد تک صدایی کردن این انتخابات و هدایت آن به سمت اهداف خودشان هستند البته دفاتر آنها در عراق مدتهاست بر مسئله نظارت های بین المللی نسبت به انتخابات عراق تاکید دارند و اقداماتی انجام داده اند که حاکی از اصرار آن ها برا انتخاباتی سفارشی با نتایج از قبل تعیین شده است.

مسئله نظارت بین المللی بر انتخابات عراق اگر چه در راستای دستیابی ملت عراق به حقوق مسلمشان قلمداد می شود اما اقدامات مداخله جویانه غرب این فرصت را به تهدیدی علیه ملت عراق تبدیل کرده و شواهد حاکی از برنامه ریزی گسترده غرب برای ایجاد بحران داعشی و اجتماعی در کشور عراق است.

به عنوان مثال روز گذشته سفیر انگلستان در گفت وگویی اعلام داشته است که : دولت عراق باید کنترل کامل بر هر سلاح در سرزمین عراق داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، دستاویز غرب برای ضربه به مقاومت عراق

انتخابات، دستاویز غرب برای ضربه به مقاومت عراق