مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-16پزشكي

10 تا 20 درصد زوجین کشور مشکل ناباروری دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیما نریمانی، اظهار داشت: این کنگره یکم تا ششم اسفند 99 به صورت وبینار برگزار می شود و مباحث مختلفی در مورد سلامت مردان مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

- مسئول کنگره هفته سلامت مردان با اشاره به اینکه 10 تا 20 درصد زوجین در کشور گرفتار مشکل ناباروری هستند، از اجرای برنامه پرسش و پاسخ مجازی در زمینه مشکلات باروری مردان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نیما نریمانی، اظهار داشت: این کنگره یکم تا ششم اسفند 99 به صورت وبینار برگزار می شود و مباحث مختلفی در مورد سلامت مردان مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردان برخی گمان می کنند که بیمار نمی شوند و دسته دیگر در زمان بیماری آن را بروز نمی دهند و دیر مراجعه می کنند، گفت: این مسئله سبب بروز مشکلات بیشتر برای مردان می شود.

همچنین برخی از مردان از بیان مشکلات شان در حوزه بیماری هایی مانند ناتوانی جنسی شرم دارند و بر همین اساس امسال تلاش کرده ایم این مباحث هرچه بیشتر مورد بحث و گفتگو قرار گیرد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: در روز اول برگزاری هفته سلامت مردان موضوعاتی از قبیل ناباروری و عوامل محیطی موثر بر آن، ناتوانی جنسی و درمان آن، همچنین مسائلی مانند اختلال عملکرد مثانه به خصوص در افراد مسن مورد بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تا 20 درصد زوجین کشور مشکل ناباروری دارند

10 تا 20 درصد زوجین کشور مشکل ناباروری دارند