مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-16اجتماعي

همه مسوول جلوگیری از تخریب محیط زیست هستیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: موضوع توجه و جلوگیری از تخریب محیط زیست و زیستگاه ها محدود به فرد، سازمان و یا نهاد خاصی نمی شود و در این حوزه همه ما مسئولیت اجتماعی و قانونی داریم.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: موضوع توجه و جلوگیری از تخریب محیط زیست و زیستگاه ها محدود به فرد، سازمان و یا نهاد خاصی نمی شود و در این حوزه همه ما مسئولیت اجتماعی و قانونی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در نشست تخصصی بررسی وضعیت زیستگاه های طبیعی تحت مدیریت محیط زیست استان تهران که ظهر امروز با حضور تنی چند از سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه برگزار شد، افزود: گونه های زیستی و گوناگونی آن ها ارتباطات پیچیده ای با محیط زنده و غیرزنده پیرامون خود دارد که بیانگر یک چرخه زیستی به هم وابسته و نیازمند تعادل و پایداری با محیط اطرافشان است.

وی تاکیدکرد: بسیاری از تصمیمات و کارکردهای انسانی بر توان اکولوژیک طبیعت تاثیر مستقیم و منفی دارد و این تاثیرات به نوعی بسیار ماندنی است و مصداق آن اجرای برخی از طرح ها و پروژه هایی است که باعث تخریب محیط زیست، برهم خوردن توان اکولوژیک و کاهش توان رویشی زیستگاه های طبیعی می شود.

محمودی با اشاره به ارتباط مستقیم زیستگاه ها و حیات جانوران در طبیعت گفت: از این منظر هنگامی که دخل و تصرفات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسوول جلوگیری از تخریب محیط زیست هستیم

همه مسوول جلوگیری از تخریب محیط زیست هستیم