مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-16سياسي

بهره گیری از زبان هنر در راستای جلوگیری از گسترش اعتیاد


پیشگیری از اعتیاد در قالب اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار است و بهره گیری از زبان هنر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از اعتیاد باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با اعتیاد استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد با بیان اینکه پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد در قالب اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار است و بهره گیری از زبان هنر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از اعتیاد باید جدی و هدفمند پای کار بیایند تا شاهد نتایج بهتری باشیم.

وی افزود: در زمینه مقابله با اعتیاد در حوزه های پیشگیری، درمان و مبارزه باید یک چشم انداز و برنامه چهارساله تدوین شود و رسالت و وظایف هر دستگاه مشخص شود.

مدیرکل پست استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: به متصدیان باجه های پستی در بخش دولتی با همکاری ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز آموزش های لازم در خصوص شناسایی مواد مخدر و جاسازی آن ارائه شده است.

محمدی تصریح کرد: مشکل اصلی ما بخش خصوصی است که نیازمند نظارت و آموزش هستند.

  وی تصریح کرد: تعداد دفاتر و واحدهای ارسال مرسولات پستی به حدی زیاد شده که کنترل آن همت جدی می طلبد و در راستای کنترل و مبارزه با موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از زبان هنر در راستای جلوگیری از گسترش اعتیاد

بهره گیری از زبان هنر در راستای جلوگیری از گسترش اعتیاد