مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-16ورزشي

دبیر: فدراسیون سراغ کسانی می رود که کمتر دیده شده اند


به همت کمیته پیشکسوتان کشتی مراسم تقدیر از سه پیشکسوت این عرصه در دفتر رییس فدراسیون کشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم از هاشم قنبری از مربیان اسبق تیم ملی و قهرمان بازی های آسیایی، قربان توان از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی مازندران و پرویز گل عنبر از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی کرمانشاه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

علیرضا دبیر در این مراسم گفت: ما سراغ کسانی رفتیم که کمتر در کشتی دیده شده اند و کشتی فقط برای مدال آوران نیست و جامعه کشتی خیلی بزرگ تر است و هرکس در آن زحمت کشیده چه مربی و چه داور جزیی از جامعه کشتی هستند.

وی ادامه داد: بعنوان مثال خیلی از کشتی گیران بودند که پشت سر آقای عبداله موحد ماندند و نتوانستند به رقابت های جهانی و یا المپیک بروند، اما واقعاً آنها بودند که عبداله موحد انگیزه و تلاشش برای پیروزی را کرده است و باید قدردان زحمت این قشر از جامعه کشتی باشیم.

رییس فدراسیون کشتی گفت: احترام قهرمانان جهان و المپیک واجب است، ولی ما آمده ایم تا پیشکسوتانی که دیده نشده و یا کمتر دیده شده و مظلوم بوده اند را مورد تجلیل قرار دهیم.

البته در این راستا آقایان جیره سرایی، عرب و محسن کاوه وقت می گذارند و قهرمانان و پیشکسوتان را که حقشان خیلی بیشتر از آن بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: فدراسیون سراغ کسانی می رود که کمتر دیده شده اند

دبیر: فدراسیون سراغ کسانی می رود که کمتر دیده شده اند