مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-16اقتصادي

مشکلات مسکن مهر باب انار مرتفع می شود


در پی انتشار گزارشی در خصوص مسکن خودمالکی باب انار در خبرگزاری فارس مبنی بر شدت گرفتن مشکلات، پیمانکار این پروژه در نشستی که با حضور فرماندار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، در پی انتشار گزارشی مبنی بر مشکلات حوزه مسکن مهر 120 واحدی در شهر باب انار از جمله مشکلات در حوزه آب، برق، محوطه سازی و .

جلسه ای با حضور مسئولان برگزار و قول حل مشکلات تا پایان سال جاری داده شد.

یکی از مطالبه های مالکین مسئله برق بود که رییس اداره برق خفر در پاسخ به این مسئله گفت: برق رسانی در این واحدها انجام شده و در صورت همکاری تا ده روز دیگر مشکلات این حوزه به طور کامل برطرف می شود.

در حوزه آبرسانی نیز مقرر شد نقشه و طرح شبکه همراه با ایجاد مخازن با همکاری اداره آبفا انجام گیرد تا به زودی مشکل آب اشامیدنی برطرف شود.

ساکنین این محله از وضع گاز نیز انتقاد کرده بودند که در نتیجه با دستور فرماندار خفر مصوب شد اسناد و مدارک مربوط به نقشه و تاییدیه اداره گاز به زودی انجام و از طریق استان پیگیری شود.

همچنین فرهاد جهانخواه، فرماندار خفر، ضمن موظف کردن پیمانکار در پایان دادن به مشکلات این واحدها از دستگاه های اجرایی و متقاضیان خواست همکاری لازم را داشته باشند تا به زودی شاهد افتتاح این واحدها در شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن مهر باب انار مرتفع می شود

مشکلات مسکن مهر باب انار مرتفع می شود